Amager Centret PLUS+ er Amager Centret som du kender det
+ lidt ekstra
Fortjener du også lidt ekstra?
Så tilmeld dig Amager Centret PLUS+ og optjen point hver gang du besøger os, få gode tilbud til dine yndlingsbutikker, invitationer til særlige events og små overraskelser i hverdagen.
Med Amager Centret PLUS+ får du
+ Gode tilbud og spændende nyheder fra de butikker, der interesserer dig
+ Point når du besøger os og bruger PLUS+ app’en
+ 2 timer gratis parkering
+ Gaver og små overraskelser
+ Nyhedsbreve med gode tilbud, nyheder og konkurrencer
+ Invitationer til events og konkurrencer om spændende præmier
Download appen, tilmeld dig og få de første 10 point allerede nu
Hent PLUS+ app’en i App Store eller Google Play og tilmeld dig.
... eller scan QR koden med din mobil og tilmeld dig i PLUS+ app’en
Så snart du har tilmeldt dig, tikker de første point ind på din Amager Centret PLUS+ konto.
Det koster ikke noget at være medlem af Amager Centret PLUS+, og du kan til enhver tid melde dig ud igen.
Få hjælp til PLUS+
Hvordan bliver jeg PLUS+ medlem?
For at blive medlem af Amager Centret PLUS+ skal du downloade vores PLUS+ app og tilmelde.
Det er helt gratis at være medlem af Amager Centret PLUS+ og du kan checke ind og optjene point hver gang du besøger centret, som du kan bruge til konkurrencer, spil, særlige events eller de små fordele, der kan forsøde dine besøg i centret.
Vi glæder os til at byde dig velkommen!
Hvordan optjener jeg PLUS+ point?
Du kan optjene point ved at åbne appen, når du besøger vores center. For at kunne optjene point, er det vigtigt, at du har slået Bluetooth til og givet tilladelse til at appen må bruge din placering.
Brug ”Få PLUS+ point” knappen på forsiden af appen, hvis du ikke får dine point automatisk, når du åbner appen under dit besøg.
Under ”Få PLUS+ point” kan du også holde øje med, om du kan optjene ekstra point ved at besøge bestemte butikker eller områder i centret.
Hvornår udløber mine PLUS+ point?
Dine optjente PLUS+ point er gyldige i 1 år fra den måned, hvor de er optjent. Eksempelvis vil de point, du har optjent i januar 2024 udløbe den 31. januar 2025, så husk at bruge dem inden.
Det er altid de ældste point, du bruger først. I PLUS+ appen kan du løbende se de forskellige muligheder for at bruge dine point – og få det lille PLUS+ til dit centerbesøg.
Hvordan bruger jeg mine PLUS+ point?
Dine PLUS+ point kan bruges til at indløse præmier, til at deltage i events, samt deltage i konkurrencer og spil. Under hver præmie/event/konkurrence/spil står der, hvor mange point du skal bruge for at indløse. Du skal have point nok på din konto for at kunne indløse præmier, få adgang til spil, event-billetter eller konkurrencelodder.
Det aktuelle udvalg kan du løbende holde øje med i din PLUS+ app. Præmier, konkurrencer, spil og events er typisk begrænsede i antal eller er kun tilgængelige i en bestemt tidsperiode. Vi anbefaler derfor at holde løbende øje i appen.
Hvordan indløses præmier?
Du kan bl.a. bruge dine optjente point på præmier. Præmier kan f.eks. være rabatter, små gaver, gratis snacks mv. Du finder præmierne i appen.
Nogle præmier er begrænset i antal eller er kun tilgængelige i en bestemt tidsperiode. Vi anbefaler derfor at holde løbende øje med listen. Du kan se hvilke begrænsninger, der gælder for en given præmie, ved at trykke på den.
Bemærk venligst at det er personalet, som skal foretage selve indløsningen på din telefon med mindre at andet tydeligt fremgår. Foretager du selv indløsningen, vil den ikke være gyldig og dine point går tabt.
Hvordan tilmelder jeg mig til et event?
Events kan både være for alle eller med begrænsede antal pladser. Til events med begrænsede antal pladser, kan du tilmelde dig under det enkelte event i appen. Bemærk, at det kan forekomme, at et event er fyldt og det derfor ikke er muligt at tilmelde sig. Vær sikker på, at du har PLUS+ point nok til at deltage og aktiver ‘Deltag’ feltet. Din billet lægges ind i din Wallet, som findes under præmier i menuen i bunden af appen.
Billetten er dit deltagerbevis, og skal fremvises og indløses af personalet ved indgangen til eventet. Bemærk venligst at det er personalet, som skal foretage selve indløsningen på din telefon, med mindre andet tydeligt fremgår. Foretager du selv indløsningen, vil den ikke være gyldig og dine point/din billet går tabt.
Events afvikles løbende og er kun tilgængelige i en bestemt tidsperiode. Vi anbefaler derfor at holde løbende øje med listen.
Hvor ser jeg min billet til et event?
Når du har tilmeldt dig et event, sendes billetten til din Wallet, som findes under Præmier (i appens nederste panel).
Billetten er dit deltagerbevis og skal fremvises og indløses af personalet ved indgangen til eventet. Bemærk venligst at det er personalet, som skal foretage selve indløsningen på din telefon, med mindre andet tydeligt fremgår. Foretager du selv indløsningen, vil den ikke være gyldig og dine point/din billet går tabt.
Hvor indløses event-billetter og gevinster (fra konkurrencer/spil) i appen?
Hvor i centret billetter skal indløses eller gevinster afhentes, samt i hvilken periode, vil fremgå af din billet eller gevinst-voucher. Begge dele finder du i din Wallet i appen, under Præmier i menuen i bunden.
Bemærk venligst at det er personalet, som skal foretage selve indløsningen på din telefon, med mindre at andet tydeligt fremgår. Foretager du selv indløsningen, vil den ikke være gyldig og dine point/din billet/din gevinst går tabt.
Indløses billetten/gevinst-voucher ikke indenfor den angivne tidsperiode, vil indløsningen ligeledes være ugyldig og dine point går tabt.
Hvor finder jeg gevinsten, hvis jeg har vundet i en konkurrence eller et spil?
Hvis du er den heldige vinder i en konkurrence eller i et spil, sendes din gevinstkupon til din Wallet, som findes under Præmier (i appens nederste panel). Sted og -periode for afhentning, vil fremgå af din gevinst-voucher.
Voucheren er dit gavebevis og skal fremvises og indløses af personalet ved udleveringen. Bemærk venligst at det er personalet, som skal foretage selve indløsningen på din telefon med mindre at andet tydeligt fremgår. Foretager du selv indløsningen, vil den ikke være gyldig og din gevinst går tabt.
Indløses din gevinst-voucher ikke indenfor den angivne tidsperiode, vil indløsningen ligeledes være ugyldig og din gevinst går tabt.
Hvordan ændrer jeg min profil data (fx e-mail, nummerplade mv.)?
Du kan ændre din profildata ved at gå ind i appen og trykke på ’Mere’ i helt til højre i bunden af appen, og herefter trykke på ’Profilindstillinger’ øverst i menuen.
Herinde kan du ændre navn, postnummer, køn, nummerplade og ændre din e-mail adresse.
Hvordan melder jeg mig ud af PLUS+ / sletter min profil?
Under ‘Mere’ (i app’ens nederste panel) finder du 'Profilindstillinger'.
Her kan du rette dine profildata eller trykke på ‘Slet min profil’ i menuen i bunden.
Men vi håber selvfølgelig, at du bliver hos os!